El actor ante la cámara, con Eneko Olasagasti, a partir del 8 de abril en San Sebastián
Eneko Olasagasti y el cámara Pello Gutiérrez serán los encargados de impartir en euskera el curso "El actor ante la cámara", que se celebra entre el 8 y el 29 de abril en la sede donostiarra de la Fundación AISGE. He aquí los datos más destacados sobre el contenido de esta actividad:
PARA: Socios de AISGE y/o EAB (entre 8 y 12 alumnos). La admisión se hará por orden de inscripción.
CUÁNDO: Los días 8, 10, 15, 17, 22, 24 y 29 de abril, de 9.30 a 13:30 (Total: 30 horas).
DÓNDE: Sede de Fundación AISGE en Donostia. C/Agirre Miramon, 8 – bajo.
CUÁNTO: 70 euros
CÓMO: Llamando al teléfono 943 271 599. Olatz.
Consideraciones sobre el curso:
Estamos acostumbrados a pensar que la forma de ver la realidad es fruto de nuestra mirada. Pero en el audiovisual esa mirada es la del ojo de la cámara. Y sus reglas son diferentes, porque en lugar de iris tiene lentes, y lo que alcanza a ver está condicionado a lo que puede captar un plano y sus límites. Su concepto del tiempo está compuesto por fragmentos. Se concreta una vez más en planos. Cómo tenemos que interpretar para ella es lo que vamos a practicar. Cómo comportarnos cuando estamos ante ella. Acostumbrarnos a trabajar fragmentado, en estilos diferentes, trabajando géneros: comedia y drama, una secuencia de acción y una muda. Y todo ello se desarrollará en euskara.
Al final del curso se hará entrega de un dvd con las secuencias grabadas.
AKTOREA KAMARA AURREAN
KAMARA AKTOREARI BEGIRA
IRAKASLEA: ENEKO OLASAGASTI
KAMARA: PELLO GUTIERREZ
IKASLEAK: EAB edo AISGEko bazkideentzat (8-12 bitarte). Onarpena, izen ematearen arabera.
LEKUA: AISGE Fundazioan. Donostia. Agirre Miramon kalea, 8 – behea.
EGUNAK: Apirilaren 8, 10, 15, 17, 22, 24 eta 29an
ORDUTEGIA: Astelehenak eta asteazkenak. 9:30etatik 13:30etara. Guztira: 30 ordu.
ORDAINA: 70 €
IZEN EMATEA: 943.27.15.99 telefonora deituz. Arreta: Olatzek.
IKASTAROAREN HELBURUAK:
Errealitatea edo gauzak begiratzeko modua, antzezpena barne, gure begiradaren ondorio direla pentsatzera ohituta gaude. Baina ikusentzunezkotan begirada hori ez da giza begiarena kamararen begiarena baizik. Eta bere arauak diferenteak dira, begi ñiñiaren ordez lentea dauka, harrapa dezakena planoaren neurriek mugatzen dute, ez da gure begia bezain azkarra eta mugitzeko ere bere moduak dauzka. Bere denboraren perzepzioa zatika osatuta dago. Planoka finkatzen da berriro. Nola antzeztu behar dugun berarentzat da trebatu beharrekoa. Nola moldatu bere aurrean gaudenean. Besteak beste ze plano motatarako ari garen ohartuz, horrek gure interpretazioa aldatuko baitu, zatikatuta lan egitera ohitu, estilo desberdinetan trebatu, generoak landu, ekintzazkoa, mutuak edo textodunak tartekatuz, dagoeneko idatziak edota gu geuk sortuak. Eta guzti hau gure hizkuntzan: euskaraz.
Eta guzti hau praktikaren bitartez eginez. Kamararen aurrean lan eginez lehen momentutik. Sekuentziak grabatuz. Kurtso amaieran grabatutako sekuentziak DVD batean emango dizkizuegu.